Tilaus- ja toimitusehdot

Toimitusehdot

Yleistä

Paws Up Verkkokauppa on lemmikkitarvikkeiden verkkokauppa, jossa tuotteita myy Paws Up Oy (Y-tunnus 3086242-9, Lönnrotinkatu 28 Lh 3., 00180 Helsinki). Paws Up Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuna toimii Klarna Checkout.

Voit maksaa ostokset yleisimmillä verkkopankeilla (Aktia, Danske Bank, Nordea, Osuuspankki, S-Pankki, Säästöpankki) sekä Pankki- ja luottokorteilla (Visa, MasterCard, American Express)

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Toimitustavat ovat: Postin toimitukset pakettiautomaattiin tai Postiin, nouto Koirahoitola Paws Upista

Toimituskulut: 

Postipaketti (Postiin tai Pakettiautomaattiin) 6,89 €

Nouto Paws Upista 0 € (Nouto koirahoitola Paws Upista ark. Ma-Pe klo 9.00-18.00
Osoite: Lönnrotinkatu 28, 00180 Helsinki

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitusosoitteen päivittämisen jälkeen sekä toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 3-7 vuorokautta, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Voit halutessasi tiedustella saatavuutta ennen tilausta. 

Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauspäivämäärästä lukien.

Palautusoikeus koskee vain uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin otahan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@pawsup.fi. Asiakas maksaa palautuksen postimaksun.

Palautus postin kautta osoitteeseen:
Paws Up Oy
Lönnrotinkatu 28 Lh. 3
00180 Helsinki
Puh: 0400330094
info@pawsup.fi

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk:n kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, maksu palautetaan suoraan tilillesi.

Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta.

Jos tuotetta ei noudeta Postista/automaatista säilytysajan määräajan sisällä ja tuote palautuu lähettäjälle, on asiakas velvollinen maksamaan tuotteen postituskulut.

Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia tai toimitettu tuote on vioittunut, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info@pawsup.fi tai puh. 040 033 0094.

Erimielisyydet

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)